søndag den 11. november 2007

Ting 5

Registrer din blog på Overskrift.dk
www.overskrift.dk er en dansk side der samler alle weblogs i Danmark. Hvis du har lyst kan du tilmelde din weblog her.

Orienter dig på siden og se for eksempel deres liste over alle danske politiker-weblogs her i valgkampens sidste dage.

Hvordan tilmelder du dig?
Klik på "tilmeld feed" og tilmeld din blogs feed. Og hvordan finder du så dit feed? Det ser ud som url'en herunder udskift 23t med din egen blogs adresse. Nu har du adressen på dit feed.
http://23t.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss

Mod på mere?
Så kig på technorati der minder meget om overskrift.dk, men er international.

3 kommentarer:

lwa sagde ...

Hej igen
Nu har jeg lavet opgaven for denne uge ( tror jeg )

Hilsen
Lis

kmt sagde ...

Jeg tror, at jeg har lavet opgaven for denne uge. Jeg syntes at opgaverne var lidt vanskelige, så denne gang måtte jeg bede om hjælp,
tak.

Rie sagde ...

Uge 2s opgaver er løst, ikke helt uden problemer. Især synes jeg (vi), at det bør stå i vejledningen til Ting 3 (RSS) at når man er kommet ind på esbenfjord og klikker på FEED, så kommer man til en side, der siger: "siden kan ikke vises" og det er her kun URLen (adresselinjen), man har brug for . Vi er en del, som troede, der var fejl og prøvede igen og igen med samme nedslående resultat. Man forventer jo ikke en "fejlmeldingsside". Håber, I fatter vores problem og reaktion.
Godt der er ½ uge til uge 3, selvom det er sjovt er det tidskrævende! En time om ugen! -HA